De gezondheidszorg is een complexe markt. Als aanbieder in de zorg heb je niet één klant, maar twee klanten te bedienen (de cliënt en de zorgverzekeraar/financier). Het vinden van de juiste balans tussen tussen belang zorgverzekeraar/financier, cliëntbelang en belang van u als zorgaanbieder is essentieel. Dat gaat niet zonder weerstand en daarbij hoort ook een stevige onderhandeling met bijvoorbeeld de zorgverzekeraar.
Of u ons inschakelt voor een interim, bedrijfs/organisatie-analyse of een business development opdracht. Het realiseren van deze balans staat daarbij centraal:
Positie en cultuur bepaling op basis van het “healthcare in control” model en bepalen voor de onderneming relevante trends in de zorgmarkt, cliënten in het bijzonder.
Gericht op markt, kwaliteit, organisatie, cultuur en financieel
De implementatie en borging is gericht op het realiseren van organisatie en cultuur waarin continu verbeteren in een steeds veranderende omgeving centraal staat.
Che Hsin Falkenström
Copyright © Alle rechten voorbehouden